Marci locale – Coax S/S 2011

» Data: 12/04/2011 » Secţiunea: Fashion

Dupa ceva timp reusesc sa supun atentiei o campanile publicitara destinata unei marci locale.
Nu pot furniza informatii despre cine a fotografiat sau modele , stilist etc., deoarece nu detin aceste date.

As vrea sa incep cu laude. Este de apreciat ca, in aceste vremuri , destul de grele pentru producatorii locali, inca se investeste in publicitate.
Din pacate, cam asta ar fi singura lauda pe care o pot adresa campaniei de promovare.
In genere, campaniile din ziua de azi aleg sa ne vanda o poveste, vor sa ne socheze sau sa ne fure privirea cu multa culoare. Multi stiu ca sexul inca vinde foarte bine si se exploateaza asta.
Cele insiruite de mine mai sus lipsesc cu desavarsire din propunerile celor de la Coax.
Deci: avem fatada principala pe Careffour Felicia, avem un mesh de 10/10 m, dar nu tinem cont de ce punem sa ne reprezinte?
Imaginea in sine trebuia sa te surprinda cu ceva , sa te atraga, sa te intrige, eventual!
O campanie profesionala pentru o marca ar trebui sa contina: scenariu, modele, fotograf, stilist, coafor, machiaj, recuzita (nu neaparat in ordinea asta). Sigur, o astfel de desfasurare de forte insemna ceva cheltuieli. O sa spuneti ca nu exista buget. O sa va raspund ca de multe ori nici nu se cere o cotatie de pret pentru astfel de lucrari. Se prefera un prieten care are o prietena a carui sora stie pe cineva. Din nefericire, inca nu am depasit etapa in care ne pricepem la toate. Da ce eu nu am aparat? Da ai vazut ce simpatic este vecinul? Hai ca il facem vedeta!

Sa incepem cu inceputul : Vrem o campanie! Facem un buget de cheltuieli. Constatam ca grosul banilor trebuie sa merga pe productia materialului si afisarea acestuia. Daca sub nici o forma nu reusim sa alocam bani unei echipe profesioniste care sa se ocupe de realizarea campaniei, mai bine cumparam de pe net o imagine. Daca nici asta nu ne permitem, iesim cu logo si preturi bune pe afis. Daca nu pretul este punctul nostru forte, ar trebui sa gasim un slogan care sa starneasca interesul.
Cred ca, in aceasta perioada, cei care inca sunt pe piata de imbracaminte trebuie sa isi gandesca foarte bine pasii. Altfel, campanile lor devin anticampanii!

» Citiţi şi alte articole din secţiunea: Fashion

1 comentariu la “Marci locale – Coax S/S 2011”

  1. Ioana a scris:

    Buna Marius,

    Exista mult mai multe marci locale despre care ar trebui sa scrii un articol. De exemplu vezi Ravioli care au niste produse superbe. Sau Be You. Pe incaltaminte Papucei.ro. Iasul are cu ce “se lauda” la capitolul productie imbracaminte si incaltaminte.

© 2011 Marius Scovronschi | Ziarul De Iasi